Framtids-tänk

Mammas glögg-gäster har anlänt och jag sitter här med en liten hög julgodis framför mig och kollar på fritidshus....

Japp, tro det eller ej - fritidshus.
En liten stuga någonstans, kanske kungälv? Göteborgs utkant? Någonting som inte är en lägenhet.... är så jäkla sugen på en liten stuga någonstans där jag kan ha en liten trädgård att pilla med, en liten altan och en öppen kamin. Mmm mysigt.




I den stugan skulle jag bo i med min boxer och mitt livs kärlek tills man skaffar ungar och behöver någonting större. Åh tänk om man kunde få spola fram tiden några år bara för att smygkika lite på framtiden?

Men på något vis så känns inte framtiden så avlägsen och oviss längre...jag ska nog kunna vänta en stund till...

Sofia

sv: Ja, det är sant men då är jag nog hos mamma och pappa och hjälper till med deras gran istället :)

2009-12-21 @ 20:08:49
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
maja

sv: tack, vad glad jag blir att du tycker de! jo jag har en Nikon D60, den är väl hyffsad, :) Ha det bra!

2009-12-21 @ 23:12:29
URL: http://majyaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0