Fixar & donar!

har precis gymmet, duschat och skickat tillbaka en returvara till Bluebox.se - hurtigt värre!

Nu sitter jag och vaktar på klockan så jag inte missar tvättiden igen, 10 minuter kvar! Därefter ska jag stoppa någonting i min stackars kurrande mage, något väldigt enkelt...och snabbt.....
- jag gissar på yougurt!

Och innan jag stack till gymmet köpte jag mina älskade och efterlängtade julenötter! Tyvärr fanns bara hasselnötterna kvar, hade gärna köpt lite whalnötter också egentligen!


 


Mmmmm, jag älskar att knäcka nötter!
höhöh ;)



Har fått ett dussin lappar från UA-hem, dom ska komma och greja här i två dagar med besiktning och mätning av massa grejor så jag får väl ringa och säga till familjen att dom får dras med mig i helgen. Äääh ska ju ändå jobba fredag-lördag :)

Dags för tvättstugan!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0