Färgar ögonbryn ^^

Sådär ja nu har jag precis färgat färdigt mina ögonbryn! Kanon, nu ser jag ut som jag ska igen!

Snabbt och enkelt! Härligt med saker som går fort tycker jag! Att färga ögonbrynen tar inte mer än tio minuter och då räknar jag dessutom in tiden då man blandar ihop färgen osv. Medan när jag färgade håret igår fick jag gå runt med kladdet i huvudet i 45 minuter! Iofs....ganska stor skillnad på mängden hår på ögonbryn och huvud....

Kladdiga ögonbryn! Brun färg använder jag :)

 

Färdigt! I vanliga fall har jag så ljusa ögonbryn så dom knappt syns
och jag haaatar att behöva måla dit dom och greja
färga är bättre och snabbare!

 

- Dags för mig att dra på träningskläderna och bege mig ner till gymmet i mina nyfärgade ögonbryn ^^
Ha en fortsatt fin dag!

 

 

 

 

 


simone

Behöver nog sätta lite färg jag med :) Är det som rosa askarna du använder..?



sv: Exakt, får försöka ignorera sura tanter framöver :)

2009-12-01 @ 10:33:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
``Maria´´

Åååh, mina ögonbryn syns inte heller, men jag vågar inte färga mina så jag målar i mina :s ska nog beställa tid så en expert får fixa mina... till en början iaf :p

2009-12-01 @ 11:49:42
URL: http://marianehvvonen.blogg.se/
Emmaaa

Var du där förra året?

Och jag har visserligen inte var på peace and love men kan inte hålla med dig :D

2009-12-01 @ 12:44:35
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0