Fantastisk gårdag!

Hej och godmorgon/godmiddag? på er alla! ÄR hemma hos mina föräldrar på landet efter en fantastisk gårdag med Sofia.

Mmm, hade riktigt kul igår faktiskt. Dagen började fint med att jag fick se en inspelad film från hennes konfirmation då hon var blond och tjejig. Därefter fler filömer från barndommen där jag fick se hennes föräldrar fulla - skitkul och perfekt första intryck!

Sofa grejade jättegod lasagne medan jag skrattade ut henne på TV'n. Duktig!

Därefter åkte vi till ett jättehäftigt och enormt biljardställe inne i stan, Kville-någonting. Jag vann de två första matcherna sedan fick jag på käften och vi gick därifrån efter två timmar då min förlust var uppenbar.
5-4 blev det slutligen (jag fick ett sista tröstande poäng då sofia fick ner 8an i sista matchen)

Väl hemma hos sofia igen körde vi vår egen Fear-factor, sniffa peppar & paprikakrydda och sedan att käka en matsked kanel vs ett rått ägg. Bilder på detta läggs upp senare!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0