Egg mcmuffin

Jag och lillasyster satt och tittade på Narnia i brist på annat och plötsligt utbrister hon "jag är sugen på egg mcmuffin!"

....så nu står vi nere i köket och hon grejar en hemmagjor verison av mcdonalds egg mcmuffin; bröd, ägg, bacon och ost alltså. Själv nöjde jag mig med lite aprikos youghurt och nötter, lite syndigt såhär på kvällen!







Imorgon ska jag upp och jobba. Haaatar tidiga mornar men älskar jobbet så det är lite blandade hat/kärlek känslor till morgondagen. Därefter ska jag gymma och sedan träffa Jocke i hans nya lägenhet! :)









babsan o wader

ååå, va gott det såg ut.. nu blev jag jätte sugen på äggsmörgås...=)

2009-12-10 @ 20:46:11
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0