Chimpasernas värld


....sitter jag mamma och pappa och tittar på, på animal planet med en påse godis framför oss, perfekt lördag!

Tjah..underhållningen kunde väl varit bättre kanske, dock är apor ganska faccinerande! Vet faktiskt inte alls vad som går på TV på lördagar. Nåja, trevligt sällskap räcker gott och väl!

Nu stack lillsyrran ut genom dörren med pappa hack i häl, hon ska iväg och titta på drängarna och bli full! :) gör hon absolut rätt i! - Jag satsar nog på nästa helg istället jag. Då blir det Jul på liseberg och Gretas därefter!


Imorgon ska jag på lussefika hos min söta storasyster Mysan och hennes karl och två vovvar. Blir spännande att se om hon hittat något nytt bakerigrej, hon är en riktig bullmamma och är jätte duktig på att laga mat och att baka! :)


Vad gör ni ikväll?
















Bögjävel

Hej hur är det? :)

2009-12-12 @ 18:42:51
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Elin

sv: oj det vet jag inte =).. eller, nja... pengar, uggs, presentkort, tofsar... jaa... :)



själv?

2009-12-12 @ 19:04:51
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0