Aaand she's back!

Ah härligt, fräch och snygg igen efter att ha färgat håret, tränat och varit allmänt skabbig och svettig hela förmiddagen!

Med lite kaffe som värmer innifrån och lite kemikalier som fixar utsidan så känner jag mig äntligen som mig sjävl igen! Produkterna jag köpte igår får MVG! Supernöjd och lätt värt pengarna!



Hårfärgen blev riktigt bra denna gång!
- Tackar plastfoliet för det

 


Risken finns att det blir kallt
när man väl ska ut i snön sedan?

 

Nu är det verkligen dags att sätta igång med studierna, ska ju vara borta hela helgen och kommer inte ha någon tid att studera alls...måste medge att jag inte alls är sugen på det just nu...blöh








Fanny

sv: haha självklart ;D

2009-12-17 @ 14:26:30
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0