<3 yeho!

...herregud klockan är halv ett och jag har precis tagit mig upp ur sängen, väääääldigt olikt mig.

Ursäktar för att jag inte skrev någonting igår, fanns helt enkelt inget tillfälle alls igår ovanligt nog. I vanlgia fall brukar jag ju faktiskt kunna knö in minst ett eller två inlägg även då tiden tryter
- men inte igår alltså, sorry.

Gårdagen, och även dagen innan den spenderades tillammans med Sofia - i min soffa, i mitt kök, i meterhöga snödrivor och på mellandagsrean på torp.



Uppenbarligen inte populärt att vara med på kort :p

 

Sofia kläckte den briljanta idén att vi skulle upp på berget här i mitt lilla kvarter för att se ruinerna av en borg som jag aldrig orkat ge mig iväg för att titta på trots att jag bott här i snart två år.
- vägen upp till borgen var INTE plogad i och med att den gick en km rakt upp i skogen där snön var upp till låren heeeeela vägen upp.... (har träningsvärk i benen idag)

Men vi kom upp tillslut, halvdöda och genomfrusna med snö innanför skor, brallor och tröjor. Så när vi kom hem blev det varm choklad framför TV'n i myskläder.

 

 


Varm choklad i mina julklappsmuggar!

 


Sofia.. :)

 

Det var den uppdateringen det!
Nu ska jag studsa in i duschen och göra mig iordning, städa lite också kanske. I eftermiddag blir det lutfisk-middag hos mamma och pappa. Så då bär det av på dom halkiga vägarna ut på landet!

 

 

 

 

 

 

johanna:D

gud va fina designer hur liksom undrar man :P

2009-12-27 @ 12:42:36
URL: http://jojologgan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0